brand case:
NAVY SALES.
navy sales is de ‘new kid on the block’ in field sales en direct marketing.
THE CHALLENGE.
het doel hier was simpel: een nieuwe speler in de field sales/direct marketing space vestigen en de sterke normen en waarden van het merk naar de wereld uiten. het was belangrijk om een zo authentiek mogelijk merk op te zetten. de visie was daar. het moest alleen nog uitgevoerd worden.
OUR APPROACH.
een nauwe samenwerking en frequente bezoeken op kantoor zorgden ervoor dat we ons konden onderdompelen in hoe het is om bij navy sales te werken en hoe we dit het best naar de wereld kunnen uiten. in de design fase hebben we van binnenuit gewerkt en een sterke merkidentiteit gevestigd. de content en design zijn gemaakt om navy sales van de concurrentie te onderscheiden en de doelgroep exact aan te spreken.
THE RESULT.
we hebben uit de algemene promo-video van navy sales short form content gemaakt om vervolgens consistent te kunnen posten op instagram en hier meer verkeer naar het account en de website te genereren. we hebben in de eerste maand meer dan 10.000 views gegenereerd en engagement met het merk verhoogd. door op de socials en de website te werken aan de hand van de brand guidelines zorgen we voor een consistent verhaal en branding op het internet.
live website: www.navysales.nl
client satisfaction:
pieces of content created:
9/10
50 +
brands launched:
views generated:
+1
30K +
de driehoek is het symbool voor vuur en representeert de drive en ambitie van de navy sales cultuur.
het anker is het centrale component van het navy seals logo en representeert de discipline en ijzersterke mindset van navy sales.
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.