brand case:
HOFRIJN BOUWGROEP.
hofrijn bouwgroep is al meer dan 35 jaar dé betrouwbare bouwpartner.
dit project draaide niet om simpelweg een nieuwe website bouwen. het ging om het her-lanceren van een gevestigde naam in de bouwsector in rotterdam. de opdracht was om de naam van hofrijn bouwgroep opnieuw hoog op de kaart te zetten door middel van een nieuwe visuele identiteit, een nieuwe website, en hoge kwaliteit content die de expertise en het vakmanschap van hofrijn bouwgroep weerspiegelt.
THE CHALLENGE.
OUR APPROACH.
onze design-aanpak voor hofrijn was gefocust op het creëren van een gestroomlijnde, soepele en overzichtelijke website ervaring. met “less is more” in ons achterhoofd hebben we gekozen voor een minimalistisch ontwerp met een focus op de diensten en projecten van hofrijn bouwgroep. kwaliteit- en vakmanschap staan hoog in het vaandel bij hofrijn bouwgroep. om deze kernwaarden te communiceren naar de buitenwereld hebben we bij noemenswaardige projecten high-end content geschoten.
om nieuw talent aan te trekken voor het helpen bij de ambitie om te groeien als organisatie hebben wij een seamless sollicitatie systeem in de website geïntegreerd waar toekomstige werknemers gemakkelijk hun sollicitatie op de website kunnen doen.
THE RESULT.
multi-channel branding consistentie en het opnieuw vestigen van een betrouwbare naam in de bouwsector in rotterdam. het nieuwe design zorgt voor een soepele en naadloze ervaring wat het vakmanschap van hofrijn bouwgroep representeert. daarnaast zorgen consistente linkedin posts voor het genereren van organisch verkeer naar de website en meer herkenbaarheid voor hofrijn bouwgroep.
live website: www.hofrijn.nl.
client satisfaction:
pieces of content created:
9/10
100 +
consistent branding:
custom elements:
+1
+5
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.