brand case:
LINDENCARE.
lindencare is al jaren dé partner in het verduurzamen van particuliere woningen en zakelijke panden.
the challenge.
het doel hier was duidelijk. een website met een hoge conversie en een nieuwe visuele identiteit. na onze eerste strategische sessie zijn we begonnen met het creëren van de nieuwe visuele identiteit die de kernwaarden van lindencare weerspiegelt. deze hebben we samengevat in een brand guidelines document. het web design hebben we daarna gemaakt aan de hand van deze brand guidelines om voor consistente branding te zorgen.
our approach.
in het design lag de prioriteit op het houden van overzicht en website bezoekers veel informatie geven over verduurzamen en waarom dit voor hen belangrijk is. daarnaast positioneren we lindencare hierdoor als expert in hun vak en creëren we vertrouwen bij website bezoekers en potentiële nieuwe klanten. voor de contentshoot was het belangrijk om de authenticiteit en vriendelijkheid van lindencare in beeld te brengen. hiervoor hebben wij gedag gezegd tegen standaard bedrijfsfoto’s en hebben we gekozen voor spontane en dynamische foto’s.
the result.
we hebben een consistent online merk imago gecreëerd en lindencare gepositioneerd als de experts die ze zijn. door het toepassen van seo op de website hebben we een gemiddeld maandelijks verkeer van meer dan 1.000 bezoekers gegenereerd.
client satisfaction:
monthly visitors:
10/10
1K +
pieces of content created:
rebrandings:
50 +
+1
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.