brand case:

endless.

endless is een pionier in het wereldwijd circulair maken van thermohardend composiet (polyester).

THE CHALLENGE.

het verhaal van endless is een om van de daken te schreeuwen. als pionier in haar branche willen ze wereldwijd thermohardend composiet circulair maken en het milieu positief beïnvloeden. bij een wereldwijde ambitie hoort een sterk verhaal. daarom was het duidelijk overbrengen van het verhaal van endless essentieel.

Een mockup van een nieuwe website op twee iPhone waarbij een iPhone staat en een iPhone ligt op een witte ondergrond.

OUR APPROACH.

de focus lag op het verhaal van endless. om een verhaal goed te kunnen vertellen moet je het verhaal goed begrijpen. om het verhaal goed te begrijpen hebben we geleerd over het exacte proces en hoe endless haar ambities waar wilt maken. in het design stond ‘purposeful minimalism’ centraal. de focus lag op het overbrengen van het verhaal en tegelijkertijd een online aanwezigheid creëren die hun toewijding aan innovatie en ambitie laat zien.

Een foto van een vrouw die een hond draagt en die aan het kijken is naar twee posters die op een muur zijn geplakt.

THE RESULT.

een sterke identiteit en branding die resulteren in een website met impact. we hebben gekozen voor krachtige cta’s en titels om nadruk te leggen op de kern van endless: wereldwijd thermohardend composiet circulair maken.

live website: www.endlesscomposites.com

client satisfaction:

brands launched:

8,5/10

+1

consistent branding:

website languages:

+1

+2

Een mockup van een nieuwe website op een Macbook voor een grijze muur.
Een mockup van een nieuwe website op twee zwevende iPhone's met een grijze achtergrond.

SO, READY TO GET NIFTY?

TALK IS CHEAP.

wij hebben de resultaten om het te laten zien.