brand case:

BEAN & CO. ESPRESSO.

bean & co. espresso zorgt al jaren voor de lekkerste koffie op kantoor.

THE CHALLENGE.

bean & co is dé nummer een in prijs/kwaliteit. de opdracht was om dit zo goed mogelijk in beeld te brengen door middel van een nieuwe website met custom content. de visie lag al snel op één lijn - een wauw-factor zodra je op de website komt.

Een espresso kopje waarin geroerd wordt met een kleine lepel.
Een foto van drie koffie kopjes en een zakje suiker die liggen in een bak met koffiebonen van boven gemaakt.

OUR APPROACH.

om de wens van bean & co te realiseren zijn we gestart met het creëren van de content door een fotoshoot te hosten bij een van hun meest prestigieuze afnemers: de havenclub aan de loosdrechtse plassen. voor het design hebben we gefocust op clean minimalisme om een high-end look-and-feel te creëren. om het merk nog wel toegankelijk te houden - wat een van de kernwaarden is - hebben we gekozen voor een informele- en vriendelijke toon van stem.

Een foto van een koffie kopje dat in een bak met koffiebonen ligt waar de zon op schijnt van boven geschoten.

THE RESULT.

een succesvolle lancering van de nieuwe website van bean & co. espresso met een nieuwe visuele identiteit en content die de standaard voor kwaliteit en toegankelijkheid weerspiegelt. de toon van stem is gekozen om het merk vriendelijk te houden en zo het karakter van bean & co. espresso aan de wereld te laten zien.

live website: www.bean-co.nl

client satisfaction:

cups of coffee:

9,5/10

100 +

pieces of content created:

new website:

50 +

+1

Een mockup van een nieuwe website op een iPhone dat op een glazen tafelblad ligt met een witte achtergrond.

SO, READY TO GET NIFTY?

TALK IS CHEAP.

wij hebben de resultaten om het te laten zien.