brand case:
OUR GYM.
de sportschool gebouwd op community en een constante drive voor zelfverbetering.
our gym wordt gedreven door hun community en een passie voor zelfverbetering. deze twee kernwaarden stonden centraal in het creëren van hun nieuwe visuele identiteit en website. wanneer je bij our gym binnenstapt voel je de passie die ze in hun merk stoppen. dit was belangrijk om ook online te laten zien.
THE CHALLENGE.
OUR APPROACH.
voor het kleurenpalet hebben we gekozen voor kleuren die energie en passie opwekken. dit is wat je voelt zodra je binnenstapt bij our gym. ook de toon van stem is hier op gevestigd. our gym is vriendelijk, welkomend, maar ook eerlijk en direct. om de gebruikerservaring van de website te verbeteren hebben we interactieve elementen toegevoegd zoals een uitklap menu, custom animaties en drag-sliders.
we hebben een nieuwe visuele identiteit gecreëerd die weerspiegelt waar our gym voor staat. passie, community, zelfverbetering en energie. daarnaast hebben een complete nieuwe website gebouwd die de waarden van het merk verder laten doorkomen. our gym heeft nu een consistentie online/offline aanwezigheid en is klaar om op te schalen.
THE RESULT.
client satisfaction:
rebranding:
10/10
+1
new website:
brand guidelines:
+1
+20
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.