brand case:
LEAD FACTORY.
lead factory is dé specialist op het gebied van telemarketing en het creëren van new business voor hun klanten.
THE CHALLENGE.
bij lead factory ging het niet alleen om het creëren van consistente branding. het ging om het creëren van een digitale ervaring die recht doet aan de standaard voor kwaliteit en exclusiviteit van lead factory.
we hebben hier gekozen voor een complete rebranding gefocust op het communiceren en weerspiegelen van de kernwaarden van lead factory.
OUR APPROACH.
lead factory biedt een high-end ervaring aan hun klanten aan. met een sterke focus op detail hebben we dit in het design en de content verwerkt. de content is geschoten om rust en exclusiviteit uit te stralen en de kernwaarden verder te vestigen.
door middel van het optimaliseren van de scrollsnelheid, motion effects toe te voegen aan de afbeeldingen en horizontale scrolleffecten toe te voegen bieden we websitebezoekers een exclusieve ervaring die weerspiegelt hoe het is om met lead factory in contact te komen.
THE RESULT.
een exclusieve online ervaring die naadloos samengaat met de offline ervaring met lead factory. het toevoegen van zowel video als foto zorgt voor meer vertrouwen in de expertise van lead factory en het merk als geheel. om het merkimago verder te vestigen en de ervaring écht tastbaar te maken hebben we custom high-end visitekaarten met gouden foliedruk gemaakt.
live website: www.lead-factory.nl
brand guidelines:
rebrandings:
45 +
+1
client satisfaction:
pieces of content created:
9/10
50 +
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.