brand case:
DOGWORK.
dogwork inspireert, motiveert, en disciplineert hun volgers op social media door middel van short-form content.
THE CHALLENGE.
dogwork staat voor het maximale uit jezelf halen, zowel fysiek als mentaal. het draait om niet terugdeinzen voor zwaar werk, maar het juist omarmen. de uitdaging was om deze intense levensstijl en filosofie te vertalen naar een visuele en digitale identiteit die dezelfde energie en vastberadenheid uitstraalt.
OUR APPROACH.
we begonnen met het selecteren van een krachtig lettertype en logo dat de kernwaarden van dogwork weerspiegelt: impact en vastberadenheid. de content is ontworpen om mensen te inspireren, met motiverende quotes en muziek die kijkers meenemen op de reis van dogwork. de focus lag op het creëren van een krachtige, motiverende uitstraling die mensen aanspoort om zelf actie te ondernemen en meer uit hun leven te halen.
THE RESULT.
het resultaat is een sterke, impactvolle digitale aanwezigheid die de energie en drive van dogwork volledig belichaamt. de instagram pagina straalt kracht uit en motiveert volgers om deel te nemen aan de dogwork lifestyle. de boodschap is helder: meer halen uit je lichaam, geest en leven is mogelijk voor iedereen die bereid is om het werk te doen.
bekijk hun instagram pagina hier: @dogworkofficial
client satisfaction:
pieces of content created:
10/10
200+
communities:
views generated:
+1
200K +
SO, READY TO GET NIFTY?
TALK IS CHEAP.
wij hebben de resultaten om het te laten zien.